Refund Policy

RETOURZENDINGEN

OASEA VERKOOPT VOEDINGSMIDDELEN. DIT BETEKENT DAT WIJ GEEN RETOURZENDINGEN ACCEPTEREN DIE AL GEOPEND ZIJN GEWEEST. 

We hebben een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen: ongeopend en in de originele verpakking.

Om een retour aan te vragen, moet je eerst contact met ons opnemen via info@oasea.be.

Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Voor vragen omtrent retourzendingen kan je altijd contact met ons opnemen via info@oasea.be. 

SCHADE EN PROBLEMEN

Controleer bij ontvangst de bestelling en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

TERUGBETALINGEN

Na ontvangst en verificatie van je retourzending sturen we je een e-mail of de retourzending al dan niet is goedgekeurd. Indien goedgekeurd, ontvang je binnen 10 werkdagen automatisch je terugbetaling via je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds wij je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@oasea.be

×